annikatt

Alla inlägg under april 2013

Av Annika Forsell - 20 april 2013 08:46

Kom hem igår, fick åka med Cissi så jag slapp ta tåget. Jätte snällt, hon bor i Gävle så de passade asbra. Underbart att få träffa mamma och hundarna! Oj som jag saknat Donna, hon vart så lugn efter jag kommit hem. Att få lägga sig i sin egen säng med Donna intill mina ben. Åh så mys! Var tvungen å se om Harry ville starta efter alla veckor som han inte gått nå, klart han starta ;P åkte med vovvarna till stallet för att snusa häst. När tårarna kommer för att man känner sin hästs lukt och mule i nacken..kärlek XXL style!

Är på jobbet nu och jobbar övertid 06-15, jätte skumt att vara tillbaka. Åker till stallet efter jobbet och sen äntligen det efterlängtade gymmet! Lyfta lite skrot!

Möttes av en hel hög med brev när jag kom hem och ett utav breven var ju verkligen mindre roliga. Fick ba världens klump i magen och stor ångest. Nu går jag runt och tänker på det hela tiden, bluäh.

Saknar min man, ska fara å sniffa lite golukt inatt <3 önska ba du va hemma också :'(

<3

Av Annika Forsell - 10 april 2013 20:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika Forsell - 10 april 2013 19:15

Min praktik är nu färdig i Boden, skolan börjar imorgon. Har ASP direkt på morgonen sen lektioner på fredag och under dagen har jag batong provet. Vet inte om jag behöver vara nervös, tror att jag kommer blir nervös gör att fucka upp det. Men mest är jag lite obekväm i att spela teaterapa när de inte är riktiga senarion. Men jag kommer lära mig mycket under dessa två dagar som är kvar i veckan. Fyller år på fredag så på lördag ska vi ut å fira i Boden. Spännande å se va Boden ha å erbjud haha!

Har varit hemma nu tisdag och onsdag, lite ångest över att jag inte hunnit varit hemma och med hästarna. Får ta igen det när jag kommer hem nästa helg. Ska söka jobb som en idiot när jag är färdig, låt ju inte så positivt att monteringen kanske ska flyttas till Götet. Men annars så lever livet!

My future with you honey, can't wait for it to start <3 du var pusselbiten som saknades älskling!

Av Annika Forsell - 7 april 2013 02:35

Tungt att försöka hålla sig vaken, illa att jag redan håller på somna. Det ända ja kan tänka på är nästan bara sängen. Har bara 1 helt pass kvar sen och resterande 4timmar på måndag 20.00-00.00 Så när jag går av 08.00 idag så har jag bara 16 timmar kvar här på flyktingförläggningen.

Saknar min man till tusen, längtar hem till mitt hem. Saknar mina sovmornar i min säng med Donna liggandes runt mina ben. Har batongprovet på fredag och sen kör VU 2:an igång, kommer hem den 19 april. Oj va jag ska njuta då! Hämta hem Lill baccis och börja rida han igen <3

Av Annika Forsell - 3 april 2013 02:37

Trivs väldigt bra i mitt skinn nu för tiden ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Annika, fyller 22 år i April. Bloggen använder jag till att skriva ut mina känslor och tankar. Straight and honest from my heart.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards